Efter generalforsamlingen 2026
Kære kolonister
Nu er sæsonen godt igang. Vi har overstået generalforsamlingen, og vi er fortsat den sammen bestyrelse som sidste år.
Vi har haft det første fællesarbejde – på årets varmeste dag, så måske det var derfor, der ikke var så mange.
Næste fællesarbejde er søndag d. 31. Maj 2026 fra kl. 10.00 til kl. 13.00
Der kommer container lørdag d. 30. Maj fra kl. 10.00 til kl. 16.00
Kontoret har fortsat åben hver søndag fra kl. 10-11 – dog er kontoret lukket hele juli måned.
Vær opmærksom på, at også Kredskontoret holder lukker hele juli måned, og der vurderes heller ikke i juli.
Vi ønsker alle en fortsat god maj måned, med flere og forhåbentlige solrige og varme helligdage.
Mange varme hilsner fra bestyrelsen i Bjergbyparken