Bestyrelsen:
Der er stadig et par muligheder for at kommer til fællesarbejde for dem som endnu ikke har været med. Hvis du vil undgå en bod på 500,- kan du møde op på en af disse datoer: Lørdag den 21 september for Sellerivej, eller søndag den 20 oktober for Kørvelvej. Husk alle skal møde op mindst 1 gang i løbet af sæsonen.
Søndag den 20 oktober vil der være opstillet 2 containere ved gåden. 1 til haveaffald og 1 til storskrald.
Hækklipning skal være sket senest den 01 oktober. Maks højden på hækkene er jo 180cm hvis ikke andet er aftalt. Bredden på hækkene er 15 cm fra stamme og ud. Det er meget vigtig at i sørger for og klippe hækkene ind, da vejene ellers bliver smallere, end de er i forvejen.
Toilet nøgler skal afleveres eller genlejes inden vandlukning, som er søndag den 27 oktober kl 11:00.
Kontoret på gården er åben hver søndag mellem kl 13:00 og 14:00
Der er kommet en klage over, at skralde stativet på hjørnet af Stenagergårdsvej og Kørvelvej, bliver brugt til køkkenaffald. Køkkenaffald skal naturligvis op i containerne. Stativet kan bruges til hunde høm hømmer, cigaretskod og hvad folk ellers samler op.
Festudvalget:
Festudvalget afholder efterårsfest den 09 november, sidste tilmelding, hos festudvalget er den 20 oktober. Der kommer nærmere info om menu og sted
Kredskontoret:
Kredskontoret er åben hver onsdag mellem kl 17:00 og 19:00 på Vestergade 48. De vurderer følgende datoer: 25/09 28/10 25/11 Der vurderes ikke i december, januar februar.
Husk at melde adresseændring enten til kreds eller bestyrelse. Glemmer man at ændre sin adresse, koster det 100,- til kredsen.